星期六, 5月 26, 2007

2007/5/26 surfing

Today I am so happy...
Not only it's holiday ,but also friends of mine and me of course go surfing at WUSHI.
We also play volleyball.The sport I like most...
So.. see you guys after 180 days...
Thank you for such beautiful and hearty activity.
今天,很高興的和朋友一起去了烏石港衝浪,我們不但衝浪還打沙灘排球,我最喜歡的運動之一。
原本我不想去的,已經拒絕大家的好意,但是,經過小毛的遊說下,我還是參加了,這個要感謝小毛。
感謝這個好朋友,了解我扭捏的個性,願意包容且為我辦這樣好玩的活動。
當然除了小毛外,娘、尼尼、小黑、小白、Angal、安妮、安妮的學妹等等好朋友的大力參與,讓我渡過了一個很溫馨有趣的禮拜六。
就在我去美國前的七天。好友們,謝謝.....